Ważne informacje
Dostawa |
Cena netto |
Przelew bankowy |
16,5 zł |
Przy odbiorze (gotówka) |
18 zł |
Odbiór osobisty |
0 zł |
Transport Tempish |
Opcja po uzgodnieniu z handlowcem |
Dział wysyłek
tel/fax 32 727 51 03
Dla partnerów, którzy nie podpisali z nami umowy kredytowej i nie został im przyznany limit kredytowy istnieją trzy sposoby płatności w zależności od wybranej formy transportu:
- gotówka - odbiór własny
- przelew potwierdzony - zamówienie zostanie zrealizowane, gdy pieniądze znajdą się na koncie bankowym firmy Tempish
Mbank CompanyNet
33 1140 1078 0000 2392 9300 1001
Tempish Polska Sp. z o.o.
ul. Wyzwolenia 189
41-710 Ruda Śląska
- za pobraniem - w wypadku wysyłki spedycją; należy zapłacić za towar w momencie odbioru przesyłki
W wypadku podpisanej umowy kredytowej kontrahent otrzymuje kredyt kupiecki do określonej wysokości z uzgodnionym terminem jego spłaty. Warunki kredytowania są uzgadniane indywidualnie na podstawie różnych kryteriów.
Podstawą do reklamacji jest dokument potwierdzający zakup towaru w naszym sklepie.
Reklamacje powstałe z przyczyn niezależnych od Klienta obejmują:
- Wady ukryte towaru
- Usterki techniczne paczek, powstałe podczas transportu
- Pomyłki magazynowe
- Błędnie wystawione dokumenty finansowe
Reklamacji nie podlegają części eksploatacyjne takie jak kółka, łożyska, sznurówki, wkładki.
Procedura obsługi reklamacji:
- Przesłanie informacji do firmy Tempish o zaistniałej sytuacji:
- Dostarczenie towaru w zależności od rodzaju reklamacji na koszt klienta lub firmy
Tempish.* - Poinformowanie klienta o statusie reklamacji maksymalnie do 14 dni od otrzymania
reklamacji. - Naprawa lub wymiana uszkodzonego towaru i odesłanie do klienta lub wystawienie
korekty w razie braku możliwości naprawy lub wymiany produktu.
Kontakt do działu reklamacji
Marcin Wolniewicz
Telefon: +48 32 727 51 00 wew: 21
Telefon: 502 263 609 (godz: 10 - 18)
Reklamacje należy przesyłać na adres:
Tempish Polska Sp. z o.o.
Wyzwolenia 189
41-710 Ruda Śląska
* Reklamacja przedsprzedażna zostaje odebrana na koszt firmy Tempish. Każda inna zostaje wysłana na koszt kontrahenta i po naprawie odesłana na koszt firmy Tempish