Ważne informacje | B2B Tempish Polska

Ważne informacje


        Koszty przesyłki

 

Dostawa

Cena netto

Przelew bankowy

16,5 zł

Przy odbiorze (gotówka)

18 zł

Odbiór osobisty

0 zł

Transport Tempish

Opcja po

uzgodnieniu z handlowcem

 

 

Dział wysyłek                 

tel/fax 32 727 51 03


Płatności

Dla partnerów, którzy nie podpisali z nami umowy kredytowej i nie został im przyznany limit kredytowy istnieją trzy sposoby płatności w zależności od wybranej formy transportu:

  • gotówka - odbiór własny
  • przelew potwierdzony - zamówienie zostanie zrealizowane, gdy pieniądze znajdą się na koncie bankowym firmy Tempish

Mbank CompanyNet

33 1140 1078 0000 2392 9300 1001

Tempish Polska Sp. z o.o.

ul. Wyzwolenia 189

41-710 Ruda Śląska

  • za pobraniem - w wypadku wysyłki spedycją; należy zapłacić za towar w momencie odbioru przesyłki

W wypadku podpisanej umowy kredytowej kontrahent otrzymuje kredyt kupiecki do określonej wysokości z uzgodnionym terminem jego spłaty. Warunki kredytowania są uzgadniane indywidualnie na podstawie różnych kryteriów.

 

 


Reklamacje

Podstawą do reklamacji jest dokument potwierdzający zakup towaru w naszym sklepie.

Reklamacje powstałe z przyczyn niezależnych od Klienta obejmują:

  • Wady ukryte towaru
  • Usterki techniczne paczek, powstałe podczas transportu
  • Pomyłki magazynowe
  • Błędnie wystawione dokumenty finansowe

 

Reklamacji nie podlegają części eksploatacyjne takie jak kółka, łożyska, sznurówki, wkładki.

Procedura obsługi reklamacji:

  • Przesłanie informacji do firmy Tempish o zaistniałej sytuacji:
  • Dostarczenie towaru w zależności od rodzaju reklamacji na koszt klienta lub firmy
    Tempish.*
  • Poinformowanie klienta o statusie reklamacji maksymalnie do 14 dni od otrzymania
    reklamacji.
  • Naprawa lub wymiana uszkodzonego towaru i odesłanie do klienta lub wystawienie
    korekty w razie braku możliwości naprawy lub wymiany produktu.

Kontakt do działu reklamacji

Marcin Wolniewicz

Telefon: +48 32 727 51 00  wew: 21 

Telefon: 502 263 609 (godz: 10 - 18)

reklamacje@tempish.pl

 

Reklamacje należy przesyłać na adres:

Tempish Polska Sp. z o.o.

Wyzwolenia 189

41-710 Ruda Śląska

* Reklamacja przedsprzedażna zostaje odebrana na koszt firmy Tempish. Każda inna zostaje wysłana na koszt kontrahenta i po naprawie odesłana na koszt firmy Tempish

Koszyk

Ilość produktów w koszyku:

0

Suma zamówienia:

0,00 zł

Zobacz więcej Do kasy ›

Kontakt

Zadzwoń +48 32 34 23 226
lub wyślij e-mail

Katalog Sportrebel

HockeyRebel 2018